luni, 25 iunie 2012

Voi invata natura...


                                                        



Voi învăța universul să-ți vorbească în locul meu

Fiecare părticică din el și fiecare vietate





Le voi spune florilor

Să înflorească atunci când vei dori să vi

Și să-ți așternă în cale un covor multicolor

 Le voi spune păsărilor

Să cânte un tril pentru tine

Cred că voi învața toate vietățile pământului

Să facă ce știu ele mai bine

Pentru atunci cănd vei  fi  lângă mine

Și mai cred că ele ne vor înconjura

Și te vor mângâia în locul meu

Eu să privesc doar sclipirea din ochii tăi

Pentru că atunci iți vei da seama

Că am avut puterea de a învăța fiecare floare si pasăre

Și animal  și pom

Și absolut tot

Să-ți declare dragostea mea

Dar cred că nici imensitatea declarațiilor

Tot nu va ajunge să-ți spună tot ce simt pentru tine

Și mai cred că dacă voi spune soarelui să răsară inaintea ta

Și voi spune lunii să-ți lumineze pașii

Și stelelor să-ți vegheze somnul

Prin mangâieri delicate

Și ploii să te ferească

Și cred ca voi spune  să te ocrotească

Doar ca să fi fericit

Și vântului să-ți răvașească părul în atingeri suave

Și mai cred că îmbrățișarea mea

Și sărutul tremurând

Și corpul tresărind la fiecare respirație a ta

Te va face să mă iubești mai mult

Atunci nu voi mai crede

Voi fi sigură

Și fericită să mă dorești

Voi fi sigură că toate acestea îmi sunt partașe  pentru dragostea ta

Tu crezi în așa ceva??





















Un comentariu: