duminică, 11 martie 2012

Cioburi de suflet




              


                                                              Cioburi de suflet.....
                                                            









Mi-ai sfârtecat sufletul și l-ai împrăștiat bucățică cu bucățică,

Savurând jocul dureros din inima mea

Mi-ai prefăcut ochii în gheață dură

Și mi-ai aruncat pe frunte cu cioburile sparte de tine

Mi-ai indrugat minciuni frumoase

 Și m-ai făcut să cred că-ți pasă

Și nu știam de fapt ca voi iubi

Chiar pe călăul sufletului meu

Ai baut cu sete vampirica

Fiecare lacrimă a mea

Râzând frenetic vazându-mă cum ma zvarcolesc de durere

Aveam speranța infimă,că am dreptul la fericire

Și mă purtam ca o fetiță zurlie

Mă bucuram de orice vorbă spusă de tine

Mă facea să mă înalț la soare cu iubire

Te vedeam ca pe un zeu și îți sorbeam din ochi,fiecare rază ce o credeam adevăr

Mă frământam de pasiune și dorință

Fără să-mi dau seama că doar te jucai

Îmi spuneai ce vroiam să aud

Și așteptai cu nerăbdare ,să mai afli că plâng sfârșită

Mă visam pe aripi de fantezie și imi închipuiam că sunt iubită

Rădeam ca un copil dar mă simteam femeie

Acum sunt răpusă iremediabil

Mi-ai transformat sufletul în cioburi

Și ei tot te iubesc…

Și pentru cate iubesc

Dacă durerea și moartea sufletului meu,te bucură

Și te face să te simți bine

Atunci mă bucur însângerată alături de tine

Fi fericit!

Sufletul meu și-a dat duhul

Poți arunca și ultimile cioburi

Acum,nu mai au nici un folos…………


Un comentariu:

  1. frumos ,dar trist ,Marina !! ti-am rasfoit poeziile ..si am plans!! te sarut!

    RăspundețiȘtergere