sâmbătă, 31 martie 2012

Primește-mi luna!





                                                             




Am așteptat în fiecare seară ,

Să pot prinde luna

Ca să ți-o trimit

Cănd dormi, al meu iubit.



Am împins-o,

Am purtat-o pe brațe,

M-am și jucat puțin cu ea.

Am curățat-o apoi de pete

Să fie imaculată ca dragostea mea

Am legat-o chiar,  să nu-mi scape,

Apoi am aranjat-o în formă de zâmbet

Am pus-o pe un piedestal

Am măsurat-o ca să știu

Dacă încape în rama sufletului meu

Ca să ți-o pot oferi

În formă de tablou

În culori de speranță

Am pus o scară

Să poți ajunge mult mai usor

La al meu dor

Și așa aranjată

Aștept să o primești

Numai că as vrea să te grăbești

Mi-e frica de-un nor!



Și de-ar fi să n-o primești

Eu iarăși voi aștepta seara

Ca să mai pot prinde luna

Să ti-o pot oferi în dar

Și știu că n-ar fi în zadar

Și –mi vei primi-ntr-o zi,

Visarea, zâmbetul,  iubirea…




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu