duminică, 19 februarie 2012

Eu

                                                                                                                          



                  
Am viata mea facuta chiar de mine

Din prea multa iubire si fara fericire                        

Gresind si vinovata-mi cer iertare

Nu am putut sa fac mai mult…

Si acum ce rau imi pare



Sint vesela si trista,

Zurlie si imbufnata

Sperand intr-o copilarie

Ce n-am avut vreodata



Si plang si rd

Si fara de speranta

Nu intrevad nimica

Sa imi revin vreodata



Incerc sa evadez,

Sa fug de mine,

Sa plec in alta lume

Sa nu mai stiu suspine



Sa evadez din lumea mea

In lumea mea…

Aceiasi cateodata

Sa plec din ura si-ntuneric

Ca sa ajung la soarele feeric



Dar incapatanata,cu vina citeodata

Nu pot sa uit de toate…

Am inima blocata

Cu gindurile mele

Fac pact inca o data



Si nu ma lasa ele

Sa rad si sa traiesc

Oricit de mult as vrea

Mi-e frica sa iubesc



E un copil in mine

Ce rade si se joaca

E o femeie dulce

Frumoasa cateodata

Sunt o furtuna scurta

Pe marea intunecata

Si licar de lumina

In noaptea instelata

Si rad si plang  si iarasi rad

Sunt optimista parca….

Dar nu voi fi curind

Si gandurile mele

Frumoase sper…dar rele

Sa ma ajute Doamne!

Sa fiu …

Sa am putere  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu