vineri, 17 februarie 2012

Urlet interior


Îmi urlă in minte potop de cuvinte
Îmi urlă durerea născută-n suspine
Si urlă nevoia de plâns nesfârșit
Si urlă-n abis din visul iubit
Si urlă copilul din mine fugind
Si urlă  femeia frumoasă  murind
Si urlă nevoia iubirii
Nebună de vise si dor si alint
Nebuna femeie se vede prințesă
Si plânge si fuge cu frica știind
Că visul frumos de cristale se sparge
Nebuna femeie frumoasă știa
Ca doar fericirea, iubirea din ea
Copilul femeie se poate salva
Si fuge desculță  pe visele moarte
Aleargă zărind doar steaua din noapte
Si urlă copilul fetița din ea
Femeia nebună de vise  plângând, spre stea se-ndreptă
- Hai stea micuță  cuprinde-mă-n brațele tale
M-alină duios cu șoapte din mare
Mă mângâie lin cu raze cristale
Si pune-mi in păr tot praful de aur
Si-mbracă-mă in mantia ta de mătase
Si hai să valsăm pe-acorduri frumoase
Să tacă si urlet si strigat de dor
Să-nghețe durerea din suflet fior
Să urle doar zarea si marea
Femeia copil e cuprinsă de noapte
Adoarme zâmbind împietrită-n cuvinte
Copilul femeie scâncește dulci șoapte
Femeia duioasa adoarme iubita de stele…”cuminte”

Un comentariu:

  1. Femeia copil este superba. Ii sta bine chiar si atunci cand urla, dar nu ar trebui sa mai aiba motive ca sa faca asta. :)

    RăspundețiȘtergere