miercuri, 22 februarie 2012

Cu timpul pe urmele noastre

Cu timpul pe urmele noastre







Urmarind comentariile placute si interesante care sunt parerile si invatamintele noastre din viata si despre viata,incep sa meditez si sa ma intreb.
Vorbim de ‘’timp’’de exemplu,azi,si ma intreb si pot afirma din experienta.Insa pentru o meditatie mai ampla ,intodeauna incep cu o intrebare sau chiar mai multe,depinde doar ce ma framanta sau ma doare.
O sa va rapesc putin din timpul dvs.,sper sa-mi... impartasiti ideile,gandurile,pe scurt poate va regasiti multi in ‘’scrierea’’mea.
Deci vorbeam despre TIMP,timpul nostru care ne-a fost dat.
Cand eram micuta,intodeauna inainte de culcare,parca era un leit motiv,ma intrebam.De ce exist EU…EU…CUM SUNT EU????Si faceam tot felul de proectii si repetam eu…eu…eu.Imi inchipuiam ,de fapt asa: credeam ca noi suntem niste uriasi si in noi se afla alta lume,alt univers,mecanisme si tot felul de ciudatenii care de fapt era proectia mea din lumea reala,cum vedeam cu ochisorii mei de atunci.Asa adormeam cu …eu ,cum tocmai eu?.Eram la gradinita, nu eram de condamnat .
Crescand,intrebarea ‘’cum tocamai eu?’’ a persistat chiar si acum.Timpul insa,m-a facut sa inteleg ca am venit pe lume cu un rost,sirul evenimentelor asta m-a facut sa cred.E adevarat sunt pe locul 10 pentru ca nu am avut ‘’timp ‘’ sa ma gandesc si la mine,ca trebuie sa traiesc si s a fac pentru altii ,nestiind sa ma pun pe mine pe primul loc,acum e tarziu,nu foarte pentru ca timpul le rezolva pe toate si se pot indrepta mici’’chestiuni’’ pe ici pe colo,insa singurul regret care il am este ca nu am stiut sa ma iubesc si sa ma respect pe mine,pentru ca am pus pe primul loc persoanele dragi din viata mea.Nu este un lucru rau dar unii au apreciat altii m-au facut sa ma simt ‘’inutila’’ aruncandu-ma intr-o prapastie fara capat…oofff si timpul nu se mai intoarce inapoi…
Si aici intervine timpul.Poate daca as putea intoarce timpul as face aceleasi ‘’greseli’’as iubi neconditionat aceiasi pesoana care m-a rapus sufleteste iremediabil, as fi un copil nebun,o adolescenta destul de matura pentru ‘’timpul’’ ei.
Cum este de fapt?
Timpul pe urmele noastre sau noi pe urmele timpului?Frumos ar fi sa tinem pasul cu el..Uneori reusim alteori ,nu.Uneori pierdem timpul atat de placut si nu regretam,alteori il pierdem si …vaai de unde il mai luam inapoi???
Tocmai pe aceasta premiza putem invata din greseli,putem indrepta anumite’’secvente’’neplacute din trecutul nostru,care la timpul lor nu am stiut,nu am avut experienta necesara sa le facem cum trebuie.
Timpul trece ,crestem,ne maturizam,imbatranim decat fizic pentru ca timpul nu asteapta el merge mai departe.Cred ca e singurul care stie ce face,merge mai departe indiferent de ce lasa in urma.Noi suntem singurii care ne inpotmolim adesea dand vina pe timp.
Nu am avut timp sa ascult,nu am avut timp sa iubesc ,nu am avut timp sa rad,nu am avut timp sa privesc in jur,nu am avut timp sa ascult de sfaturi…nu am avut timp ,sa –mi fac timp…De ce toate acestea,nu cumva ne hazardam uneori sa o luam inaintea timpului?Sau sa-l fentam sa-l tinem pe loc?Asta nu se poate,el stie ca trebuie sa treaca,asta e menirea lui.
Si spun..acum pot spune!
De ce nu mi-am facut timp sa ma uit in sufletul meu pana acum?
De ce nu am vrut sa-mi fact timp sa-mi traiesc tineretea?
De ce nu am inteles ca fiecare etapa din viata e la ‘’timpul ‘’ ei si nu se repeta?
De ce constienta fiind ,nu-mi fac mai mult timp pentru parintii mei?Pentru ei timpul de acum parca zboara.Pe masura ce imbatranim timpul trece mult mai repede , an dupa an si te trezesti zbarcit si carunt.
Eeeii?? Ceea ce scriu acum este rezultatul incapatanarii mele de a crede ca timpul imi este prieten si tine el pasul cu mine.Ei bine ,nuu! Eu trebuie sa tin pasul cu el,cu timpul.
Sunt bune si regretele,pentru ca viitorul suna cel putin promitator.Asta ca sa nu fac abuz de optimism.
Putem indrepta,ne putem bucura de timpul ramas si putem tine pasul cu el.Acum ca am devenit mai intelepti si mai echilibrati.
Si spun raspicat:TIMPUL NU ARE RABDARE PENTRU CAPRICII PROSTESTI!Ori ti pasul ,ori te-ai facut codas.Alergi de-ti rupi pingelele sa-l prinzi din urma dar deja obosit incerci sa zambesti si sa spui:
DE AZI AM TIMP!!!



                                                      
                            
Cand timpul zboara-n calea noastra,

Neputinciosi sa-l mai intoarcem,

O clipa doar sa mai petrecem,

Sa intreptam cate-o greseala,

Sau sa traim ca prima oara.

Nu se intoarce…el goneste

Nu are vreme de odihna

Si toate trec si se petrec,

Si  bune si cu rele si fericire si durere

Doar noi sa stim sa-l folosim

Sa nu se duca fara noima.

Si spun mereu fara-ncetare,

Ca toate sunt la timpul lor.

Asa e dat ,asa e scris

Si cum imi place sa rostesc

Nimic in viata nu e intamplator

Si TIMPUL nostru-i calator…











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu