duminică, 19 februarie 2012

   Vorbind cu luna                                                                
Desculta pe matasea dura,
Tresar de parca merg pe zgura.
Ma-ndrept spre-o stea
M-alatur lor,
Sunt multe intr-un viu decor
... Sunt mii si mii
E o perdea…
Sunt ca o mantie in fata mea.
Si e-ntuneric printre ele,
Abia se vad plutind pe stele,
Sperantele…iluziile
Si ma plutesc cu parul gol
Si vreau s-ating o stea decor
Si parca zbor…
In jurul lor,in jurul viselor
E aer bland si cald,respir
E ca si cand…
E ca si cand….e un delir!
Ooo ,noapte dulce si duioasa
Presara-mi stelele in par
Si lasa-ma sa fiu frumoasa,
Alunga-mi lacrima de dor.
Si voi pasi cantand spre luna
Ce ma priveste-ntrebator
Din stele mi-ai facut cununa
Pe capul gol si visator.
De ce-mi zambesti asa sagalnic?
Esti luna sau vreun varcolac?
Eu te cuprind doar cu privirea,
Nu te ating sa nu te sting…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu