joi, 23 februarie 2012

PETALE DE PLOAIE


                                                                                                          



Imi cad petalele de ploaie,
Pe crestet pana-n suflet.
As vrea sa-mi aud gandurile
Dar nu mai pot de urlet.
Imi striga neancetat in tample,
... Ca ropotul de apa.
Imi suiera prin pleoape
Si inima-mi se umple
Si toate-s grele...o povara.
Mi-e greu sa fiu acum rationala.
Si sed...si plang prin ropotul de ploaie
Si vreau sa ma scufund
In dulcile petale,
Dar e ceva ...ma tine
Ma tintuie de dig.
E ud afara...si e frig
Si vreau sa ma-ncalzesc
Sa-mi fie bine.
Nu vreau sa uit de vise
Sunt mult...mult prea putine.
De fapt este un singur vis
Sa pot sa fiu iubita
Sa pot sa scap din lanturi
Sa stau cu fata-n soare,
Sa nu ma mai lovesc,
De visele urate
Ce nu ma lasa sa ''traiesc''
Vedeti??
E doar un vis...
Sa pot fi fericita....

Si vreau sa ma ridic
Din ropotul de apa,
Din ploaia de petale…
Eu am un singur vis
Va fi,
Va lua amploare
Nu ma scufund….nu inca
Mai am o viata-n fata
Ce trebuie traita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu