vineri, 24 februarie 2012

Mă crezi???




                                                                           


                                                 Ma crezi???



Cand te iubesc ,ma crezi?

Cand te ador m-alinti?

Imi sorbi din buze,

Fierbintile dorinti?



Ma crezi cand spun,’’iubite’’?

Ma crezi ca-s fara minte?

Ma crezi ca fara tine,

Sunt goala,pustiita?

Ma crezi ca te visez

Si-ti caut numele?

Imi dai crezare oare,

Ca-s goale clipele

Ce fara tine sunt?

Si greu imi vad menirea,

In tine e salvarea,

Ea este chiar…iubirea.

Ma crezi cand plang?

Ma crezi cand rostesc vorbe,

De mine intelese?

Sunt vorbe patimase,

Sunt fire de speranta.

Acum e ca o poveste

Imensa fara fata…

Ma crezi ca sunt nebuna…

Cand spun ca te iubesc?

Ma crezi ca fara tine,

Nu-mi place sa traiesc?



Eeiii bine, dragul meu cel drag!

Acum ca te-am convins,

Iti spun cu foc in glas:

Ca esti partas la totul,

Ca ai contribuit,

Sa imi sucesti si mintea

Si capul si ‘’piciorul’’



Ca ai trezit in mine,

Ce nu stiam…AMORUL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu